jsem
Nejkratší popis toho, čím se profesně nejvíce zabývám, je brand strategist
—jsem konzultant a lektor strategické komunikace a strategie značek na volné noze. Pokud potřebujete pomoci s komunikační strategií, facilitací, strategickým plánováním či rozvojem vaší organizace, jste tu správně. spolupracuji s firmami, start-upy, nevládkami i freelancery.
Kromě značek, médií, PR a marketingu mě zajímají komunikační a mediální studia —k tématu občas publikuji. Jindy zase režíruji krátká dokuvidea. Občas se můžete přihlásit i na můj kurz třeba na Naučmese.cz. Zkrátka rád objevuji nové projekty, které mě nejen baví, ale i posouvají.
Dříve jsem působil jako CEO komunikační agentury Obnovitelně.PRO se zaměřením na obnovitelné, zdroje, čisté technologie a témata udržitelnosti, šéf komunikace a tiskový mluvčí skautů, později Ministerstva zemědělství, Zelených, Aspen Institute Central Europe a jako Publishing Editor magazínu Aspen.Review, který jsem na začátku roku 2017 redesignoval.
komunikace od A
Prakticky celý svůj život se pohybuji na pomezí marketingu, PR a médií. Proto pomáhám klientům, se kterými se již známe třeba skrze spolupráci na strategii, i s dalšími službami all-servisové komunikační agentury. Poradím si s komunikačním auditem, webem na klíč, kampaní, digitálním projektem nebo media relations, krizovou komunikaci nevyjímaje.
All-servisové řešení ale přináším na freelance bázi s vlastním týmem sestaveným dle konkrétního projektu, který držím pevně v rukou. Jindy se společně zaměřujeme na rozvoj konkrétní organizace či značky i mimo primární záběr marketingu. Konzultuji, mentoruji, facilitiuji, přednáším a lektoruji.
Potkat mě můžete v různých rolích, třeba i jako režiséra krátkých dokumentárních videí —využívám tak storytelling ke tvorbě obsahu například pro Děti úplňku, #zOčídoOčí nebo #ProPodporu. Takový obsah i jeho tvorba mě moc baví a lze jej využívat jak v sociálních tématech, tak v komunikaci a budování komerční značky.
jsem
Žiju pro to, co mě naplňuje. Moje práce mezi to patří, i když nežiju jen jí. Rád spolupracuji s lidmi, kteří mě nevnímají jen jako dodavatele, ale i jako člověka 🙂 A přesně s takovým —osobním nasazením— se do ní pak vrhám.
jsem abstraktní utilitarista, který hýbe světem skrze porozumění zákonitostem a schopnosti žít v souladu s nadčasovým řádem přírody.
—happy ENTJ!
Mám to štěstí, že ke mě přicházejí značky, které mi jsou sympatické tím, co dělají nebo o co usilují. A někdy se po čase ze start-upu, pro který dýchám, vyklube skvělá globální značka —to je pak čirá radost!
12+ let
Stojím za rebrandingem Aspen Institute. ve spolupráci s TouchBranding vznikla celá vizuální identita a web. Řídil jsem redesign magazínu Aspen Review, který jsem několik let držel v rukou jako Publishing Editor a dodávám celý projekt na klíč.
Díky řízení komunikace Zelených jsem se podílel na získání 4 mandátů v Senátu a zvýšení počtu zvolených zastupitelů v komunálních volbách v roce 2014 o více než 20 %. Pro Zelené jsem následně začal připravovat rebranding. Zkušenosti mám ale i ze státní správy —na Ministerstvu zemědělství jsem působil jako tiskový mluvčí.
Jako mluvčí českých skautů , kteří dnes mají více než 75 000 členů, jsem se podílel na agendě kolem strategie značky, vizuální identity a tvorbě i implementaci komunikační strategie. Jejím cílem bylo sjednotit obsah externí komunikace v celé organizaci —uspořádal jsem desítky seminářů, vydával publikace na podporu komunikace nebo organizoval síť regionálních mluvčích. Pokud vás zajímají moje freelance projekty, mrkněte na stránku zkušenosti.












